Remembr Connect for LinkedIn — najłatwiejszy sposób zarządzania kontaktami z poziomu aplikacji
Pamiętaj, Connect for LinkedIn to najłatwiejszy sposób zarządzania kontaktami z poziomu aplikacji. Integruje Twoje kontakty z LinkedIn i zachowuje wszystko, do czego masz dostęp z jednego miejsca, a także jest całkowicie bezpłatny.
Możesz zobaczyć, kto się z Tobą skontaktował, kiedy skontaktował się z Tobą, to, co powiedzieli, i wiadomość, którą udostępniłeś w tej sekcji.
Druga sekcja aplikacji jest przeznaczona do zarządzania zadaniami, od e-maili po rozmowy telefoniczne i od spotkań po projekty. Jeśli na przykład wykonałeś projekt z kontaktem, możesz dodać notatkę na ten temat lub zobaczyć udostępniony przez siebie link. Możesz także przypisać je do określonego zadania, udostępnić je innym osobom lub po prostu udostępnić je wszystkim.
Trzecia sekcja aplikacji poświęcona jest zarządzaniu wydarzeniami, które nie są kontaktami, ale Twoimi działaniami, możesz także dodać do niego następne spotkanie lub zadanie.
To jest główna sekcja aplikacji, w której masz wszystkie kontakty, zadania i wydarzenia. Czwarta sekcja to narzędzie wyszukiwania, w którym możesz zobaczyć wszystkie kontakty i zadania, które masz, wraz z tymi, którymi jesteś zainteresowany.